Permulaan Tanpa Penghujung

Blog adalah tempat untuk aku mengeluarkan bicara hati yang mampuku luahkan..bukan semua kerana rahsia adalah pasti.. Di sini juga tempat untuk aku meluahkan pandanganku untuk dikongsi bersama kalian.Dasarilah kisahku dan lontarkan untaian kata agar nikmat kehidupan sentiasa mencongak.

Wednesday 16 September 2009

...tentang aku...

~aku tidak mengharapkan pengertian untuk kalian fahami aku..aku cuma ingin bercerita~

Hidup belum tentu..mati adalah pasti..
Aku anak mak..adik akak..adik abang..dan anak...i was born on April 2?...they said..

People born on this date are romantic in nature,
they are trend setters and have good eye for details,
a magnificent to the apposite sex...

Hurm..betul ke?? kalau romantic in nature tu..aku still boleh terima..but, when it turn to ...apposite sex tu..tk sgt kot....

Tentang aku???
Aku ini manusia yg sentiasa kilaf..alpa..biasa..none perfect..dan yang penting..kata mak aku ni keras hati..betul ke?..kawan2 aku cakap aku dh berubah..ye.. dr perspektif mereka mungkin aku dah berubah.. tp kata mak aku tk pernah berubah..hurm.. tp bagi aku..aku berubah dan tak berubah..sebab.. perspektif mak..mak kenal peribadi aku luar dan dalam..jadi mak cakap aku tk berubah..analogikal la..tapi aku mmg dh berubah..aku tk berubah apabila mak lihat pendirian aku dalam satu2 hal masih sama macam dulu.. perspektif kawan2 aku melihat aku berubah dari segi penampilan dan tutur aku...

Banyak benda tentang aku yg memang none perfect..aku selalu kilaf dalam semua benda..menilai hati manusia..membuat keputusan.. banyak kali aku membuat keputusan tanpa berfikir panjang..kerana bagi aku,kalau aku fikir panjang2..aku akan berada dalam dilema dan was2..lagi memeningkan aku..jadi..kesimpulannya..saat terlintas nak buat sesuatu..aku akan terus buat tanpa fikir panjang..mungkin sebab tu..kata mak aku ni jenis yang keras hati..
Wallahuallam..
Semoga aku sentiasa dilindungiNya..di berikan cahaya dan petunjukNya.. seperti man yang mak berikan kepada anaknya yang satu ini...Amin...

No comments: