Permulaan Tanpa Penghujung

Blog adalah tempat untuk aku mengeluarkan bicara hati yang mampuku luahkan..bukan semua kerana rahsia adalah pasti.. Di sini juga tempat untuk aku meluahkan pandanganku untuk dikongsi bersama kalian.Dasarilah kisahku dan lontarkan untaian kata agar nikmat kehidupan sentiasa mencongak.

Wednesday 9 September 2009

...saat aku bercerita...

aku tunggu azan subuh ni..tk tido lg..sepanjang malam dok transkripsi discourse analysis..adeh.. pening dan ngantok sangat2..so..sambil2 aku tunggu azan fajr ni..saje2 la aku singgah ke blog buruk aku ni...tk tau nk cerita pasal apa...pasal hati..tkde mood aku..boring pun ada..pasal ape ek? hurmm..(sambil tenyeh2 biji mata)..adeh..laptop aku ni..dh lebih 12 jam tk off kot...eh,silap2..aku off la..malam tadi kejap..adow...tk sabo nak balik kampung..nak jumpa mak..dan yang penting... 4 Syawal aku ada event penting banget sih..hehe...engagement ceremony..wei.......tk sabo nk tunggu..hehe...cam mana la aku pada hari tu..ehehe...lpas akad nikah baru bertunang..pelik tk?? ehehe...tk pelik pun....biasa je....tapi...sedih pun ada...sebab pas ni...akan jadi I'm Not Avaiable.. huhu....pastu...cadangnya pulak..mid year tahun depan kawen..hehe...pelik tk cerita aku ni?? Sebab tu titlenya..saat aku bercerita... saje nak bagi korang semua pening2 tak lalat sikit..eheheh..

1/2

Yeye..azan subuh dah dekat...adeh..bunyi apa tu..talipon ke??ke jam loceng?? hehe...adeh..kaki aku da kebas da ni...ngantok lagi..hurm..apa lg aku nk cerita ye..hurm...( jenuh dok pk idea..tk keluar la)..Opps..dah azan dah..okla... bejumpa lg di lain waktu dan post..hehe..tata...

No comments: