Permulaan Tanpa Penghujung

Blog adalah tempat untuk aku mengeluarkan bicara hati yang mampuku luahkan..bukan semua kerana rahsia adalah pasti.. Di sini juga tempat untuk aku meluahkan pandanganku untuk dikongsi bersama kalian.Dasarilah kisahku dan lontarkan untaian kata agar nikmat kehidupan sentiasa mencongak.

Saturday 21 August 2010

~Akhirnya....~



Assalamualaikum.....

Sudah lama aku tak mnulis di blog ni...terlalu lama...dalam tempoh peninggalan aku tu..banyak benda yang berlaku...berubah...Terkadang ada yang sedih, gembira, marah...dan kadang2 ada yang bercampur baur..Sepanjang 1-8 Ogos yg lalu...aku kembali bersama dengan insan-insan yang sentiasa membuat hidup aku ceria...indah bak pelangi pagi...nyaman umpama udara di pergunungan...Ah, rasanya aku semakin merindui kalian!... Mereka sudah berijazah..sudah grad..sudah konvo...tinggal aku dan rumate aku yg masih bersisa setahun...kami budak pendidikan..maka kami ditinggalkan terlebih dahulu... Aku rindu sangat pada Kak Ain, Intan...dan Ct...aku sangat2 merindui kalian...7 Ogos lalu, Intan dan Linda konvo, 8 Ogos plak Ct konvo..After Ct konvo.. Intan terus balik Bentong dengan Fali (pakwe intan)...Ct masih di sini...Tapi....
     Part 2.....CT...
Semalam..dan malam ini...keadaan kembali seperti biasa...aku sepi lagi...Ct dah pergi meninggalkan USM.. kerana kejadian semalam...Ah, sungguhnya ia merupakan memori yang pahit bagi aku juga..!.. Kalaulah semua itu tak pernah berlaku..pasti aku masih punya teman di sini...Siangnya tadi..aku sempat berjalan2 dengan Ct di Queensbay dan tengok The Decent...kami bergelak..memukul2 seat dalam cinema...huhu... Sungguh ia kenangan terakhir kami...Entah bila kami bisa bersua lagi...kerana Ct telahpun meninggalkan pulau yang tidak bermutiara ini.....Sadis... Sori...malam ni tertouching2 pulak...

Hahahha....aku terlalu emo malam ni... Sebagai kenang- kenangan...aku buh pic depa konvo sikit..takat mana yang aku ada...
Intan
Nani dan Intan...Kak Ain yg konvo tahun lepas
Nani dan Ct

Time Ct konvo

Dengan Mak dan Wan Ct
Dengan Mak dan Abah Intan
Ct
Merekalah yang telah konvo..

~p/s: Mengenali kalian adalah yang terindah...bersahabat dengan kalian merupakan secebis kenangan terindah..Semoga kalian sentiasa berjaya...Aku Sayang Kamu...~


No comments: